Dashboard | Follow




Terukir Di Bintang ღ
Yes ! Saya memang teruk . So ? Apa masalahnya ?
Rabu, 3 Oktober 2012 | written by , Nur Aniss | 0♬ Budakk Comeel ♪
Share





Hey Haii ,

Disebabkan blog ini diketegorikan sebagai Blog Peribadi , Ini ada entry laju laju untuk malam ini . Perasaan aku macama tak bole tahan dengan sikap semua orang yang sangat hipokrit dengan aku . Dan aku pun tahu , dalam masa yang sama ada orang yang tak tahan jugak dengan sikap aku , kann ? So ? Okay , Okay . Ntaa laa aku tak tahu , kenapa aku rasa macammm  arrgghhhhhhhhhh , aku nak update jugakk . Nak update jugakk . Oke gedikk ! ==”


I Just Love My Self 

Sekarang aku rasa , aku ni macam teruk sangat sangat . Semua ni jugak sebab kerana sifat aku yang aku rasa aku ni macam annoying  dan pemalas dan pelembap tuu ( bukan pelembab muka tuu , tapi lembap yang tak cool tuu ) . Ntaa laa sejak bila aku sekarang macam budak malas kot  -,-“   Dulu time sekolah aku tak macam ni . Aku tersangatlah OHSEMM orangnya , mean semua benda terurus dengan baik dan jayanya . But then , sejak akhir akhir ni , ntaa laaa :’(
Aku tak pasti mana silapnya aku atau mana hilangya saraf rajin aku . *Ada kew ? ==”


Contohlahh , aku sekarang suka bangun lambat . Tidur lambat tuu memanglahh , tak boleh nak dibuang dahh tebiat tuu dahh . Then bila ibu mula membebel bila aku bangun lambat , mandi lambat , and semuanya lambat  . Aku mula tutup telinga sekalian lari dari bebelan tuu .
Next , tak cukup dengan tuu , aku punya nafsu makan yang dahh tak sama macam duluu time sekolah . Bila time sekolah , sampai rumah bila ibu da siap masak , mesti ada jee yang akan aku makan sampai habis lauk yang ibu masak . heheee   Kesian ibuu .  Tapi sekarang , since aku makin jauh dari rumah , jauh dari ibu ayah , adeq , maktuk dan maksu . Kehidupan aku jadi lain . Dahh tak sama macam waktu dulu masa aku dekat rumah dengan mereka .  Aku berubah . Berubah sesangat perangai aku . Waktu makan aku da tak terjaga . Dah tak terurus lagi macam selalu . Aku jadi jarang makan . Aku jadi susah nak makan . Sehingga jadi tabiat aku tidak makan dalam waktu sehari . Sampai satu saat , ada dalam waktu seminggu Cuma 3 kali makan untuk dalam tempoh 1 minggu .
Boleh bayangkan takk ? Aku langsung takda perasaan lapar . And until now sudah menjadi keterbiasaan dalam hidup aku . Kekadang aku menjadi pelik dengan sikap aku yang kian pelik . Tapi percayalah itu sebenarnya betul .

Pernah dalam satu masa 
roommate aku kate , “ Aniss marilah lahh makan sini . Jom makan dengan kitorang oke ? “

Anis : “ takpe lahh weyhh . Aku tak lapar lahh . Kenyang lagi ni “

Roomate : “ heyy , kau ni kenapa ? makan pun taknak kew ? kau da berape hari tak makan lahh . kau tak lapar ke ? nanti kau sakit nanti . kang gastric taw .

Anis : “ Ishhh , takk nakk . Tak nakk . Takk maoo lahh . Its oke lahh . Korang makan lahh . Aku tak lapar lahh . lagi pun kenyang lagi . Aku da minum susu tadi .

Roomate : “ Kau ni pelik lahhh . minum susu pun boleh kenyang . Then bole tahan untuk hari hari tak makan pulakk tuuu . Pelik sangat tawuu . Aku belum pernah jumpa orang macam kau ni yang tak nak makan mcm ni . tak suka nak makan . haihhh suka hati kau lahh “


Look , Nampak takk kedegilan aku kat situ ? Luar biasa kann ? Why ? Aku ada tabiat yang macam tuu . Susah untuk makan .  Tabiat jarang makan . Tapi bukan sebab nak diet . Memang aku jenis orang yang macam tuu . Ntaa lahh kenape aku jadi macam tuu . Mungkin perubahan hormone agaknya -,-“


sebelah kanan tu nama dia Fatin .
Kawan sentiasa baik dan ada  dekat sisi :) 

Dan yang paling penting kawan yang selalu kejut bangun tidur :D



Pastuu , yang pertama aku ni jugak mempunyai satu tahap kejahilan mengabaikan orang . Selalu on Facebook tuu , Friend Request tuu jangan cakap lahh , melambak lambak . Budak yang add aku tahun lepas pun aku tak approve lagi kot . Kesian dia kann ? Yang kedua pulak , kalau ada orang IM CHAT kt Facebook aku memang jarang nak melayan . Orang yang tak kenal memang tak akan aku layan . Bukan sebab aku sombong ok . Kalau kenal aku sebenar , I’m a friendly person .  jadi jangan fikir kalau aku tak tegur jee , aku ni sombong . Takk , itu bukan sifat sebenar aku .


Ada handphone , tapi lambat reply message -,-"


Then lagi , bila aku dapat message , aku memang tersangatlah lambat nak reply . And when the other people Tanya aku kenape lambat reply semua , aku tetap dengan kelembapan aku , walaupun pada masa tuu aku seharusnya menaip dengan laju 90km/1minit . Dan yang lebih teruk adalah kalau ada handphone , kalau hansphone aku takda battery pun aku malas nak charge . Semua aku tak endah .  Yes ! Saya memang teruk . So ? Apa masalahnya ?


Okay , Aku kena berubah ? Yeahh , itu pasti dan semestinya . Kbyee !



Thanks For Reading :) Thank You




Older Post

Hello Earthlings! I'm human just like you :')

Short Biodata

Hello peeps , I’m nur Anis .
You can call me Aniss or you can call me Babyy even though that's not my real name. Hahahaa .
Love to laugh, childish, hyper, sporting, friendly and cheerful.
Stay in Port Dickson . From Kluang , Johore .
Studied course in Diploma in Education
Was born on 6th of August 1993 .
I'll be 19 after 6th/ 8 whose mood is forever fluctuating between hyper-ism, stone-ment & sudden PMS. Means, I'm not in consistent mood.
So, I'm sorry if seems like I'm fucking happy then crying all of sudden.
Insane, perhaps?
I'm pretty awkward, blur and clumsy.
Patience is all you need when you're talking to me.
Be clear w all of your words.
However, I'm easy to weeping.
Yahh, kinda emotional.
I dislike being alone at home.
Danggg, its suck bebeh.
Love to be loved ♥♥♥
Thanks a lot for visited my blog :’) iloveyouuu
Contact Me: Online Blog | Nur Anis | ♥ Si Gadis tweet ツ ♥



Daisypath Anniversary tickers

Copyright © . All Right Reserved by ♡ Nur Anis ♡