Dashboard | Follow




Terukir Di Bintang ღ
Hentikanlahh :'(
Ahad, 20 Mei 2012 | written by , Nur Aniss | 0♬ Budakk Comeel ♪
Share






Kenape hati aku sering disakiti ? tolong lahh hentikan segala kejahatan dan keburukan itu . mungkin benar aku memang tak mampu menghalang segala niat semua tuu . tapi fahami lahh hati ini . hati aku bukan untuk disakiti , hati aku bukan untuk dikhianati , hati aku bukan barang permainan yang hanye untuk dipermain kan . sakit ohhh hati ni :’( stop it pleaseeeeee . aku penat dengan semua rancangan manusia manusia ni :’(
aku tak buat jahat dekat semua orang , aku tak saket kan hati orang . aku baik dengan semua orang  . tapi kenape mesti aku lagi ? kenape mesti hati aku yang sakiti lagi ? kenape ? kenape ? kenape aku ? tak bole kew bagi aku rase kebahagiaan tuu ? tak bole kew bagi hidup gembiraan tuu ? tak bole kew bagi aku hidup dengan selesa ?
mungkin kekadang kite sebagai manusia tak perasan kesilapan ape yang kite buat dan manusia juga bukan dilahirkan sebagai insan yang sempurna . tetapi kesempurnaan itu perlu dipelajari dari hati yang sempurna untuk menyempurna diri mereka . Tapi percayalah setiap kesempurnaan yang hadir hanya datangg untuk seketika . Namun , kegembiraan di luaran tetapi di dalaman kesedihan, siapa tahu? :’)
IKTIBAR KEHIDUPAN CINTA 
*Kehidupan kita tidak akan indah tanpa hadirnya seseorang sebagai peneman dalam Liku-Liku kehidupan.
Putus cinta itu juga salah satu dari rahmat Allah,kerana itu adalah cara utk DIA membuat kita sedar bahawa kita telah mncintai org yg salah .
*Cintailah sebuah pertemuan, kerana sebuah pertemuan adalah satu kebetulan yang amat membahagiakan.
*Cinta sejati mndngar apa yg tidak dikatakn,mengerti apa yg tidak di jelaskn. Sbb cinta tidak dtg dari biibir,lidah/pikiran melaikn dari HATI ,
*Belajar DIAM dr banyaknya BICARA Belajar SABAR dr sebuah KEMARAHAN Belajar KESUSAHAN dr hidup SENANG Belajar MENANGIS dr suatu KEBAHAGIAN .
* Wanita tercipta dari rusuk lelaki, bukan dari kaki unutk dialasi, tapi dekat di bahu untuk dilindungi, juga dekat dihati utk dikasihi :') .
*Perasaan CINTA itu bukannya harus di 'DELETE' tp perlu di 'HIDDEN'kn untuk sementara waktu sehgga tiba waktunya utk diAPPROVE oleh yg HALAL. .
 *Sememangnta lelaki perlu tahu yg perempuan tak bole ditinggalkn walaupun sekejap.Mereka ingin dilayan dgn baik/disayangi/dicintai/disanjungi sepenuh hati
semoga Tuhan membalas segala kejahatan itu setimpal dengan perbuatan yang telah dilakukan ♥ Aminnnn :')

Terima Kasih , Yaa Allah ♥
SABAR itu dugaan Tuhann :)



Thanks For Reading :) Thank You




Older Post . Newer Post

Hello Earthlings! I'm human just like you :')

Short Biodata

Hello peeps , I’m nur Anis .
You can call me Aniss or you can call me Babyy even though that's not my real name. Hahahaa .
Love to laugh, childish, hyper, sporting, friendly and cheerful.
Stay in Port Dickson . From Kluang , Johore .
Studied course in Diploma in Education
Was born on 6th of August 1993 .
I'll be 19 after 6th/ 8 whose mood is forever fluctuating between hyper-ism, stone-ment & sudden PMS. Means, I'm not in consistent mood.
So, I'm sorry if seems like I'm fucking happy then crying all of sudden.
Insane, perhaps?
I'm pretty awkward, blur and clumsy.
Patience is all you need when you're talking to me.
Be clear w all of your words.
However, I'm easy to weeping.
Yahh, kinda emotional.
I dislike being alone at home.
Danggg, its suck bebeh.
Love to be loved ♥♥♥
Thanks a lot for visited my blog :’) iloveyouuu
Contact Me: Online Blog | Nur Anis | ♥ Si Gadis tweet ツ ♥



Daisypath Anniversary tickers

Copyright © . All Right Reserved by ♡ Nur Anis ♡