Dashboard | Follow




Terukir Di Bintang ღ
BIDADARI ITU DIA
Sabtu, 25 Februari 2012 | written by , Nur Aniss | 0♬ Budakk Comeel ♪
Share





Bidadari Itu adalah dia...

Bidadari itu adalah dia
Namanya mengingatkan kepada keindahan
Senyumannya membuatkan terpancar harapan
Gelak tawa dia menghidupkan
jari jemari kaki untuk melangkah jalan
menerokai kehidupan umpama hutan
belantara yang jauh sejauh pandangan
Yang menjanjikan ketenangan
bagi mereka yang ada peneman
Bidadari

Bidadari itu adalah dia
Dia adalah teman
yang menyuluh jalan
yang memimpin tangan
yang gembira bersama
yang sedih juga terasa
yang terus bersama
biar apa jua melanda
tidak dilepaskan tangan ini
untuk selamanya

Bidadari itu adalah dia....
Bidadari itu adalah dia....



by Anis 

Malam ini aku merindukan dirimu
Malam ini aku merindukan senyummu
Malam ini aku merindukan suaramu
Dan malam ini aku merindukan hangat tatapanmu







BIDADARI itu adalah awakk Nurul Ain binti Ahmad 

sebenarnye ,disaat saya sedangg menulis tentangg awakk . saya sedangg menangis . menangis sambil menulis perasaan sayanggnye saya pada awakk Nurul Ain Ahmad . air mata ini tidak berhenti henti mengalir membasahi pipi yangg sering dikucup oleh awakk Ain . tak pernah saya lupe kann kenangan kite berdua ="(

saya rinduu kann awakk NURUL AIN AHMAD . sebenarnye saya tak marah kann awakk . saya tahu awak gurau dengan saya . cume time tuu saya tak mudd sayanngg :"(
please jangan macam ni , saya sayangg awakk . saya rinduu kann awakk :"(
mungkin kata kata saya buat awakk kecik hati semalam . tapi percaya lahh saya takk marahh kann awakk dahh . 
awakkk nak tahuu takk , 
saya sangat merisau kann keadaan awakk . hampir setiap hari , setiap masa , setiap saat saya ingat awakk . terfikir tentangg awakk Ain . mamer mungkin saya marahh kann awakk terlalu lama . 
cuba awakk tengok gambar kite berdua dekat atas ni . saya sangat merinduu kann saat indah kite berdua . saat kite berdua same sama happy , sama sama gelak , sama sedih .
awakk tak ingat kew kenangan kite tuu semua ? :"(
awakk nak tahuu takk awakk sangat penting dalam hidup saya , saya sanggup tinggal kannn ape yangg saya ade sekarangg ni demi awakk sayangg :"(

Awakk ,
tolong jangan tinggal kann saya NURUL AIN AHMAD . 
saya nak sentiasa berada di hati awakk , saya nak sentiasa jage awakk dan saya nak sentiasa ade dengan awakk mcm maner Zura selalu ade untukk awkk , Zura jage awakk , Zura sentiasa dengan awakk .
saya nak jadi pengganti Zura dalam hati dan hidup awakk ="(
please bagi saya satu lagi pelung yangg terakhir NURUL AIN AHMAD ="(

Izinkann lahh 





Thanks For Reading :) Thank You




Older Post . Newer Post

Hello Earthlings! I'm human just like you :')

Short Biodata

Hello peeps , I’m nur Anis .
You can call me Aniss or you can call me Babyy even though that's not my real name. Hahahaa .
Love to laugh, childish, hyper, sporting, friendly and cheerful.
Stay in Port Dickson . From Kluang , Johore .
Studied course in Diploma in Education
Was born on 6th of August 1993 .
I'll be 19 after 6th/ 8 whose mood is forever fluctuating between hyper-ism, stone-ment & sudden PMS. Means, I'm not in consistent mood.
So, I'm sorry if seems like I'm fucking happy then crying all of sudden.
Insane, perhaps?
I'm pretty awkward, blur and clumsy.
Patience is all you need when you're talking to me.
Be clear w all of your words.
However, I'm easy to weeping.
Yahh, kinda emotional.
I dislike being alone at home.
Danggg, its suck bebeh.
Love to be loved ♥♥♥
Thanks a lot for visited my blog :’) iloveyouuu
Contact Me: Online Blog | Nur Anis | ♥ Si Gadis tweet ツ ♥



Daisypath Anniversary tickers

Copyright © . All Right Reserved by ♡ Nur Anis ♡