Dashboard | Follow




Terukir Di Bintang ღ
SELAMAT MALAM SAYANG :)
Selasa, 24 Januari 2012 | written by , Nur Aniss | 0♬ Budakk Comeel ♪
Share





hey hye there ! :D tengah buat ape tuu ? mesti tengat stalk blog aku kann ? HAHA
aku tawuuu dahh :P ouhhh stalker ! hehee :DD cehh guraw jee
okee btw , aku nak story something ni . tiba tiba aku tak tawuu kenape hati aku tergerak nak dengar lagu ni .
yaa allahhh ... SUMPAH , aku rase mcm terbuai mimpi dengar lagu ni :D

Aku tahu aku hanya insan biasa, aku tidak mempunyai mukjizat atau kuasa luar biasa yang membolehkan aku masuk ke dalam alam tidur seseorang. Jika insan yang aku sayang itu telah masuk ke alam mimpinya, aku tidak mampu untuk ikut sekali menyelami dunia ilusi itu. Jadi aku tidak tahu apa yang dia akan alami ketika berada di alam lena tersebut. Mungkin dia akan dibawa ke alam mimpi yang indah. Mungkin juga dia akan diheret masuk ke alam mimpi yang menakutkan dan menyedihkan. Aku sebagai manusia biasa tidak mampu mengawal perkara-perkara tersebut.
Dan dengan harapan aku akan menjelma dan muncul di dalam tidurnya untuk terus menjadi pelindung dirinya. Bersama dengan kelamnya hening malam, aku memohon agar terus diberikan peluang untuk aku menjaga DIA :)





Thanks For Reading :) Thank You




Older Post . Newer Post

Hello Earthlings! I'm human just like you :')

Short Biodata

Hello peeps , I’m nur Anis .
You can call me Aniss or you can call me Babyy even though that's not my real name. Hahahaa .
Love to laugh, childish, hyper, sporting, friendly and cheerful.
Stay in Port Dickson . From Kluang , Johore .
Studied course in Diploma in Education
Was born on 6th of August 1993 .
I'll be 19 after 6th/ 8 whose mood is forever fluctuating between hyper-ism, stone-ment & sudden PMS. Means, I'm not in consistent mood.
So, I'm sorry if seems like I'm fucking happy then crying all of sudden.
Insane, perhaps?
I'm pretty awkward, blur and clumsy.
Patience is all you need when you're talking to me.
Be clear w all of your words.
However, I'm easy to weeping.
Yahh, kinda emotional.
I dislike being alone at home.
Danggg, its suck bebeh.
Love to be loved ♥♥♥
Thanks a lot for visited my blog :’) iloveyouuu
Contact Me: Online Blog | Nur Anis | ♥ Si Gadis tweet ツ ♥



Daisypath Anniversary tickers

Copyright © . All Right Reserved by ♡ Nur Anis ♡