Dashboard | Follow




Terukir Di Bintang ღ
Because I Miss You
Rabu, 19 Oktober 2011 | written by , Nur Aniss | 0♬ Budakk Comeel ♪
Share





p/s:'Miss you, miss you so much, because I miss you so much,

Everyday all by myself, calling and calling you

Want to see you, want to see you, because I want to see you so much

Now it’s like I have this habit, keep calling out your name

It’s the same today...'
 
 


SUMPAH ,
best gileeee lagu ni ! hari ni aku start dengar lagu ni buat aku jatuh hati nak dengar jee lagu ni ! so wonderfull meyhh :)) orang melayu kite boleh menyanyi kan lagu korea . bukan senang kann ? lepas tuu dahh lahh klip video di buat dekat korea . act untuk prngetahuan semua singer ni name dyee amalia alias . belajar dekat jepun actually . wahhh seronok lahh kann ? bila lahh aku nak sampai saner kann ? kalau dulu time kecikKECIK teringin sangat nak pegi saner sebab nak sambung belajar sambel tengok pelakon korea . HAHA maklum lahh time tuu tak fikir ape lahh sangat kann ? hehee :DD
tapi now penyanyi ni buat aku nak dengar jee semua lagu dyee nyanyi ni . sedap sangat tahuu . buat aku jatuhh hati lahh doeee . kalau lahh aku aku ni komposer , aku nak jugak amek amalia alias ni jadi penyanyi aku . hehee :PP dahh pulakk berangann , HAHA
so korang dengar okee lagu ni ? aku percaye korang punn mesti akan terpikat dengar suara penyanyi ni :))
Arigato!! :D
Anyong haseyo. ;p




Thanks For Reading :) Thank You




Older Post . Newer Post

Hello Earthlings! I'm human just like you :')

Short Biodata

Hello peeps , I’m nur Anis .
You can call me Aniss or you can call me Babyy even though that's not my real name. Hahahaa .
Love to laugh, childish, hyper, sporting, friendly and cheerful.
Stay in Port Dickson . From Kluang , Johore .
Studied course in Diploma in Education
Was born on 6th of August 1993 .
I'll be 19 after 6th/ 8 whose mood is forever fluctuating between hyper-ism, stone-ment & sudden PMS. Means, I'm not in consistent mood.
So, I'm sorry if seems like I'm fucking happy then crying all of sudden.
Insane, perhaps?
I'm pretty awkward, blur and clumsy.
Patience is all you need when you're talking to me.
Be clear w all of your words.
However, I'm easy to weeping.
Yahh, kinda emotional.
I dislike being alone at home.
Danggg, its suck bebeh.
Love to be loved ♥♥♥
Thanks a lot for visited my blog :’) iloveyouuu
Contact Me: Online Blog | Nur Anis | ♥ Si Gadis tweet ツ ♥



Daisypath Anniversary tickers

Copyright © . All Right Reserved by ♡ Nur Anis ♡